bra humör :D

hejsan :) vet ni ? idag har jag varit på väldigt bra humör och depressionen jag trodde var på gång har försvunnit ! jag är mej själv igen :D det kanske inte är någon som har märkt det men de senaste veckorna har jag varit lite nere , men jag har ändå försökt så gott det går för att inte vara världens surmus :P och nu är jag på jättebra humör ! hoppas bara på att detta håller i sig :P

idag hade jag ju sovmorgon och kunde åka till skolan halv tio :P hade då idrott och jag eller desse råkade göra så att raimo fick lite smått damp :S ursäkta att vi frågade en sak ? vi spelade sen fotboll hela lektionen och jäklar vad roligt det var :D vårt lag vann alla matcher också ;) jag märkte verkligen hur mycket jag älskar fotboll , det finns nog ingen roligare sport kan jag säga er ! :) efter idrotten åkte vi till skolan och hade svenska och engelska , sen slutade vi :) och jag hann precis med 700 bussen hem , och jag sprang som en idiot från torget till residenstorget :P var helt slut sen kan jag lova ;) ska snart åka ner till vallen också , och idag är det jag som håller i träningen ;) och springning blir det idag , och det är väl inte så svårt att ha träningen då ;) bara köra en slinga , köra intervaller och sedan styrka ;D perfect !

 

dagens outfit , och en väldigt seriös snygg-bild ;) höhö

-

vi hörs efter träningen ! puss&kram

Kommentarer
Postat av: lina

FAN gött att höra elin, back on track nu alltså! ;) HA HA HA va sa ni till raimo? haha puss

2009-01-29 @ 18:53:29
Postat av: Anonym

sv: haha ja skit gött ! äntligen mej själv ;) , vi sa att vi bara kunde få G i betyg :S men det kunde vi visst inte , kunde få bättre men han fick psyk :S kan berätta imorn ! ;) <3



2009-01-29 @ 19:58:46
Postat av: Anonym

Vi har märkt att du har varit lite down! gött att du är piggelin igen:D haha såg dej förut när du sprang till bussen! nära att ni missade den där;)

2009-01-29 @ 20:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0