catwalk frisyr ? :)

hejsan :) nyss tittat klart på OTH , (som vanligt) och käkat mat :P blev fiskbullar , alltså samma mat som i skolan men skillnaden är att jag älskar fiskbullar hemma , men i skolan är dom äckliga :S och ja , jag vet vad det är i , men jag är inte sån så att jag bryr mej om det speciellt mycket :P men mammas fiskbullar är godast ! :p

idag i har det varit en riktigt kul dag i skolan ,. dagen började med shamponeringsprov och elin elfström blev först ut , och det gick galant ;) får väl reda på restultatet nästa vecka skulle jag tippa på :P sen efter det så fick vi en jätterolig uppgift ! vi skulle göra en varsin frisyr på dockorna som skulle passa på en catwalk , och frisyren skulle innehålla tupering , minst en fläta och minst fyra lockar ;P och jag hade en idé direkt! detta var faktiskt den roligaste uppgiften som vi har haft hittills som handlar om frisyrer och hår :) och jag kan säga att alla i klassen är så otroligt duktiga och har så många idéer :D jag blev mycket nöjd med min frisyr som jag kämpade med , men resultatet var inte exakt var jag hade tänkt mej i huvudet innan , men jag får ta hänsyn till att dockorna inte har så mycket hår :P här får ni se resultatet :



 

hade ju tänkt mej en mycket större "boll" på huvudet och att den skulle vara lite mer spretig , men den blev bra så här med ;) lite bröllopsinspirerat kanske ? men vem har sagt att det inte är det temat skulle vara på just den catwalken? ;)

vad tycker ni själva ? :)

Kommentarer
Postat av: emmis

du måste träna balfrisyrer elin! :D

2009-01-14 @ 17:55:19
URL: http://emmaelfstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

jättesnygg design! :)

2009-01-14 @ 18:00:28
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0