den värsta mardrömmen i mitt liv !

hejsan ! jag hoppas alla har haft en mycket bättre dag än vad jag har haft ! det började redan under natten då jag drömmer världens hemskaste mardröm ! jag lovar, har aldrig varit så rädd eller ledsen i hela mitt liv :O och drömmen handlade om at josefine göransson hade dött i en bilolycka och jag hade varit ovän med henne innan det ! jag grät och grät och till slut vaknar jag och märker att jag gråter på riktigt ! inte några små tårar inte utan det forsar :O och när jag märker att allt bara var en dröm så börjar jag gråta ännu mer för att jag blev så lättad ! sen gick det inte att få stopp på det så jag grät i tio minuter till innan det gick få stopp på det och jag kunde försöka somna om igen .. men sov ändå oroligt eftersom jag var livrädd för att drömma samma dröm igen ! och när jag vaknade var jag jättetrött och kände att jag måste hitta på något med josefine snart ! eftersom drömmen var så verklig så kan ni nog förstå hur ont det gjorde :O det gör ont i mej nu till och med ! och det värsta är att jag har inte berättat detta för jossa än , men hon kanske hinner läsa det innan jag berättar , och hon ska bara veta att jag älskar henne så himla mycket ! <33 usch , jag hatar mardrömmar !

började ju annars skoldagen med att åka skridskor med josse och zaring på tingvalla isstadion :P vilket var mycket roligt , fast hasse hade ju glömt bort oss :O så vi åkte väl en halvtimme eller nåt , träffade min älskling också som hade varit där och tränat innan ;) efter det åkte vi in till skolan och hade svenska och engelska .. och jag ville bara hem eftersom jag kände att jag var på så dåligt humör, och när jag väl är på dåligt humör så är jag inte trevlig.. så ville helst bara hem :P

så nu är jag äntligen hemma , och ska sätta mej och titta på OTH snart så kanske jag blir på lite bättre humör :) så vi hörs lite senare istället när jag har samlat mej :P puss&kram !

Kommentarer
Postat av: josefine

jag älskar dig också elin, vi måste verkligen hitta på något snart gumman, är ju så himla längesedan :(, saknar dig ! <333

2009-01-24 @ 11:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0