first cut for free ;)

hejsan :) nu har jag precis orkat slita mej från tv:n , kanske för att OTH slutade precis nu ;) och vet ni ? förut när jocke kom så skottade vi faktiskt hela garageuppfarten :O vi måste nästan få en applåd för det tycker jag , haha ;) klippte ju henka också och det blev bra och jag lyckades bara klippa mej i fingret en enda gång denna gången ;) nästa på tur att klippas är jocke , min kusin och emma ;) jag kör med : första klippningen gratis, är du nöjd så kostar det en liten slant nästa gång ;) och då menar jag liten också :P

känner mej riktigt frusen nu också , det är nog pga av denna jävla snön ! imorn ska jag leta efter en mjukisdress och ett par sköna uggs ! trodde ju vintern var slut men där hade jag fel .. ska leta efter en mjukisdress som är lik juicy coutures , den på bilden nedan :P men jag nog ska satsa på marinblått !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0