fredag

hejsan :) sitter nu i skolan och har datakunskap och försöker lära mej excel , vilket är skitsvårt :S får väl köra förkunskapstestet hundra gånger och lära mej frågorna utantill som jag gjort med allt det andra :P efter skolan idag ska jag in till stan och kika lite , studiebidraget har ju kommit nu så det blir kanske att köpa något :P sen ska jag möta upp josse och så ska vi åka till grums och gymma lite ;) och det ska bli skönt ! och jag får ju hoppas på att det inte är så mycket folk som det var i tisdags , men det är det nog inte :) efter det ska jag träffa jocke en stund och ikväll ska jag hjälpa mamma i lägenheten :P det är så mycket som måste fixas nu , vi ska greja lite med eriks källarrum och ta bort gammal färg och så .. det är ju verkligen inte alls länge kvar tills vi flyttar ! den 23:e februari ska vi flytta in liksom :O tapeter ska upp innan dess och vi ska köpa möbler och sånt :P fast möblerna är ju inte det viktigaste utan det kan man ju köpa eftersom :P

vi hörs mer efter skolan ! ;) puss&kram

Kommentarer
Postat av: Leia

Fin header!

Ha en fin och trevlig fredag! =)

2009-01-30 @ 14:31:48
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0