girlsnight med mina klassmates ;)

klockan fem fick jag springa till bussen och hann precis med den med nöd och näppe :P och när vi var inne i stan tog vi stadsbussen ut till wallinders för att köpa lite godis och sedan gå till Lina :) när jag och linnea kom dit var redan Lina, Julia , Desse och Victoria där :) sedan kom Linas och Julias kompis Elina från torsby också , och hon var mycket trevlig ! efter ett tag kom även Sandra och då begav vi oss till vedugnen där vi hade bokat bord och mötte upp Elin och Viktoria ;) på vedugnen blev det pizza och annat gott och vi var nog där i ca två timmar ;) haha.. sedan gick vi tillbaka till Lina igen och käkade allt vårt godis , kollade lite på let's dance, spelade kort och några drack :) sedan lekte vi en jätterolig lek (kommer inte ihåg vad den heter). kommer ihåg att jag har lekt den när jag gick på lågstadiet iaf ! den gick ut på att alla hade ett varsitt djurläte och en speciell grej man skulle göra och sedan skulle man göra sitt eget läta och en kompis läte för att skicka vidare typ :P och herregud , jag har nog inte skrattat så mycket på länge ! :D älskar er brudar , kan inte förstå att jag har träffat så underbara tjejer och dessutom får gå i samma klass med dom i tre hela år ! :D nu kommer det lite bilder från kvällen !



en del av brudarna
!



go girls ;D



sandra och vicke posar ;)



Julia var på hugget ! ;P



underbart söta <3



och så här kul hade vi hela kvällen !



så här såg jag ut ;)

-

det var synd bara att jag var tvungen att dra hem så tidigt eftersom jag ska upp imorn och spela fotboll :) men eftersom jag är seriös och ska ladda inför imorn så var det bra ;) hehe .. de andra skulle ju dra vidare på någon fest tror jag och det hade faktiskt varit väldigt kul att följa med :/ men sånt är livet ibland, och inga sura miner för det :) det kommer andra tillfällen , och vi har redan nu bestämt att det ska bli snart igen ! :D

nej nu ska jag packa väskan inför imorn , ringa jocke och sedan gå och lägga mej :) ska även ta med kameran till arvika och så ska jag be mamma vara lite fotograf ! så bilder kommer imorn , och jag hör av mej imorn eftermiddag med förhoppningsvis goda resultat ! :D wish us luck :)

goodnight ! <3


Kommentarer
Postat av: Julia

älskar klassen:*

2009-01-17 @ 21:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0