godisgris :S

nej gud ! jag har nyss varit iväg till ica och köpt godis . jag har varit rastlös hela dagen och inte vetat vad jag ska göra och varit godissugen så jag tror jag spricker och nu när jag väl åker iväg och köper så är jag inte sugen längre :S och bara för att jag vet att jag har varit sugen så köper jag en godispåse för 30 spänn och trycker i mej ! :S usch , och blä .. har inte ångest för det men det är inte gott :S och då fick jag ju världens sug för att träna imorn, och så tänkte jag : "ja det är ju tisdag , tjejkväll på gymmet dit drar jag" .. berättar mina planer för syrran , och så kommer mamma och säger : "vet du ? imorn är det en röd dag , det är som en söndag , då har dom inte öppet". fan också ! dom kan ju inte hitta på söndagar mitt i veckan heller , vem hittade på att det skulle vara en röd dag och döpa den till trettondedag jul ? mamma sa då till mej att gå ut och ta självmord .. nej det gjorde hon inte , hon sa gå ut och spring  :) men i den här kylan är det nästan som att ta självmord ?

nej , nu ska jag göra ett försök till att sova och gå upp tidigt imorgon ;)

en vändning på dygnet ska ske !

Kommentarer
Postat av: felicia

heheh, ja brände mig verkligen skit mycket då när jag solade hehe. men nu vet jag ju det tills nästa gång hehe ;)

2009-01-05 @ 23:50:17
URL: http://ffflisan.blogg.se/
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

AJ! :( Men du, om intresse finns för ny design till din blogg är du välkommen in till min sida!

2009-01-05 @ 23:54:30
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0