hallvärmländskan :)

hejsan nu har jag precis kommit hem från arvika och orsaken till att jag kom hem så sent var att jag åkte till jocke och träffade han en stund innan jag åkte hem :) men nu är jag hemma och kan berätta resultatet från hallvärmländskan :) idag spelade vi tre matcher och vi började riktigt bra med en vinst med 3-0 och elin gjorde alla tre målen ! :) vi hade även flera chanser och det kändes jättebra :D andra matchen spelade vi mot ett div 3 lag och de vann , men resultatet rann iväg lite .. vi kunde nog ha stått upp lite bättre , men så är det när man inte har spelat någon fotboll sen i höstas ;) tredje matchen var en mindre katastrof, vi spelade okej men kunde ha vunnit ! men förlorade :( men nu ska vi börja spela fotboll i värmlandsbro igen så då ska ni få se att vi får upp spelsinnet igen ;) och jag lovade er ju att ta lite kort , så här kommer några av dem ! ;) ( de är dock lite dåliga eftersom det är så lång ifrån :/ )



glada tjejor!



ännu fler glada tjejor ! ;) glädjen smittar av sig!



lite trötta kanske ? :)



det var iskallt att värma upp :O tack gode gud att fotboll är en sommarsport!



thiyanee sätter här bollen i stolpen ! och jag och mariana står spänt och hoppas på att den ska gå in :P



nästan hela truppen ;) <3


Kommentarer
Postat av: malin

de är inte alla :O kyrk och sara är inte med på kortet :)

2009-01-17 @ 22:10:17
Postat av: matilda

heej :) kolla gärna in och kommentera min blogg! ;):) (eller följ/prenummerera på den) :)

2009-01-17 @ 23:03:26
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
Postat av: sandra

vad är det för någon ilsken blick jag gör på kortet:O

2009-01-22 @ 14:14:06
URL: http://swiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0