i'm back !

hejsan :) nu har jag nyss kommit hem från träningen och precis tryckt i mej två smörgåsar med smält ost och en tallrik med flingor och mjölk ;) måste ju äta något mer än bara två smörgåsar när jag har tränat :P och idag var det riktigt skönt att träna , vi var dock bara fyra stycken men vi blev inte sura för det utan körde ändå ;) och denna gången ökade jag tempot , eftersom det ska vara jobbigt ;) hihi , körde lite intervaller och styrka också som jag nämnde förut .. och jag måste bara säga det att jag är på så himla bra humör , och till alla er som vill träna : har ni ett mål med träningen så är det mycket lättare att träna :) tränar man bara för att hålla igång är det jättetråkigt , men har man ett mål att man kanske vill bli snabbare, smalare, få bättre kondition , mer muskler eller något sånt så är det mycket roligare :) för precis när det blir jobbigt för mej så tänker jag , "fan vad tränad och bra jag blir" , och så är det genast mycket lättare , och man känner sig faktiskt snyggare ;) tro det eller ej , haha :)

positiva elin is back in business

ingen idé att berätta vad som händer imorn eftersom jag meddelar er det på morgonen under datalektionen istället ! :)

och glöm inte att kika in här på bloggen imorn kväll, för då kommer info om vårens trender (inom smink främst:P) ! :D



puss&kram, sovgott !

Kommentarer
Postat av: frida

Jag håller med jag tyckte det var en jätte rolig träning! Men jag tror vi tjöta mer efter träninge än vad vi träna!...men jag funderar om vi ska bada bastu nästa gång?

2009-01-29 @ 20:22:27
URL: http://fridajonsson.blogg.se/
Postat av: niki

fina ögon

2009-01-30 @ 08:23:46
URL: http://niczue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0