köpa sax

hej igen,  nu har jag nyss kommit hem från skolan och hann precis med bussen fem över tre , fast fick ju dock springa ifrån torget men det var det värt! på bussen träffade jag min sötnos också , och han påminde mej också om att jag har en uppgift :P alltså klippa henka , men innan jag kan göra det så måste jag fixa en ny sax :P Jenny min lärare sa något om en frisörshop på våxnäs, men vet inte riktigt vart den ligger :P ni som är frisörer och kan sånt här , hur mycket kostar en vanlig sax ? och vet ni vart den frisörshoppen ligger ? :)

bara så ni vet så klipper jag utan att veta hur egentligen :P brorsan och david var de första jag klippte och det gick ju bra . okej hade en frisör sett det hade frisören nog sett att det var en massa fel , men helheten såg ju iaf bra ut :) så därför klipper jag lite och testar på de som är villiga , haha :) topparna är ju inte så svårt ! har ju bara klippt killar än så länge , men har lovat att klippa syrran också :) det kommer bli en utmaning ! :D

--

 

dagens outfit; jeansleggins, svart t-shirt med tryck och en svart cardigan ;)

Kommentarer
Postat av: jessica

sv: ah kan nästan lova att den luktar härligt :D frisörshopen du menar är nog Pe & Pe House of hair

Romstadsvägen 2 ;-) dock vet jag inte riktigt vad en sax kostar eftersom det är olika pris efter kvalité :-)

2009-01-15 @ 21:18:28
URL: http://ohjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0