kreativ :)

hejhej :) idag kan jag säga er att jag har varit väldigt kreativ :) det blev ju en promenad förut i två timmar, vilket var mycket skönt :) stannade ju även vid yellow sun 20 minuter och fick lite färg ;) efter promenaden blev det en väbehövlig dusch och efter det började min kreativitet ! mamma plockade upp den gamla, gröna symaskinen - husqvarna 2000 ! :P haha , jättegammal var den iaf .. sen fick hon lära mej hur den fungerade , sen plockade jag ner tre par jeans ur garderoben och började fixa ;) och jag blev jättenöjd ! byxorna satt jättefult innan och efteråt satt de perfekt !! :D jag kommer helt klart använda jeans oftare nu :) här får ni se resultatet av byxorna!









så här blev sömmen , det syns nästan inte alls ;)

-

tänka sig , jag kan sy också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0