murder by numbers

nu är klockan ganska mycket , snart tolv ju :P har nyss tittat klart på en film med emma , erik och andreas .. murder by numbers hade vi hyrt på nån sån där smart hyrgrej på tv:n ;) sandra bullock var ju huvudpersonen i filmen och den var ganska bra, hade egentligen ingen större lust att se en film :) kände igen den och tror att jag har sett den förut faktiskt , men den dög att se :P



idag kan jag lova att jag bara har slappat hela dagen ! gick runt i mjukisbyxor, en stor t-shirt och mina ulltofflor till klockan sex idag , då jag äntligen orkade pallra mig in i duschen :P eller tog mej ett skumbad faktiskt , vilket var underbart ! :) ska snart lägga mej och sova för måste upp i tid imorn och städa mitt rum, det ser förjävligt ut kan jag lova er ! vaknade imorse och tänkte "vem fan har vart i mitt rum?" , men det är nog jag själv som har stökat till det under natten , haha :P nej känner att jag ska borsta tänderna och sova nu , så godnatt ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0