MVG-barn :)

hejsan, nu har jag nyss kommit hem från träningen och kom precis i tid för att se den spännande straffläggningen mellan sverige - ryssland ;) och sverige vann! otroligt vilken tur de hade :D och ni som läste min blogg igår och läste att jag var död i benen , kan glömma det .. för idag är jag ännu mer döööd ! :S körde en massa benstyrka, kordination och snabbhetsträning idag , och träningsvärken från igår gjorde inte det hela lättare ;P

detta är även dagens första inlägg kom jag på nu , och det får jag väl ursäkta mej lite för :P men idag har jag varit i skolan hela dagen och skissat , sminkat och fått reda på två resultat ! på både shamponeringsprovet och catwalkfrisyren fick jag MVG - , vilket jag är supernöjd med ! ;D efter skolan åkte jag direkt till min snutt och var med honom , och runt sex fick han köra hem mej för att jag skulle iväg på träning :P

och bara så ni vet så är jag så supersugen på att festa till helgen ! och det ska bli har jag bestämt :) och när jag väl vill något så ska ni se att det väl händer grejer ;) hihi .. och vet ni en annan sak ? imorn ska jag åka skridskor på idrotten ! ;) haha , ingen från stil hade skridskor eller ville va med så jag får åka med lilla söta josefin istället ;) ska bli riktigt kul faktiskt !

imorn lovar jag att lägga in bilder på kläderna ! ;)

nej måste kila och göra lite läxor , (som jag för en gångs skull har :P)
vill ju inte visa susanne att jag är lat heller  ;) även ifall engelska inte är min starka sida ;) hehe

hoppas ni får en mysig kväll , godnatt ! :*

Kommentarer
Postat av: Emily

Åh jag blir avundsjuk på träningsvärk. Jag skulle också vilja ha tid att träna så mycket.



Ha en bra dag!

2009-01-22 @ 12:22:30
URL: http://emilystighall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0