ska klippa mej

godmorgon ! nu är jag faktiskt uppe tidigt även om jag inte ska till skolan ;) och igår blev det ju inget inlägg med vårens trender men jag kom ju på att jag inte kan lägga upp det innan vi har redovisat det ;) hihi .. + att ellos katalogen som jag skickade efter för ett tag sen kom och jag blev helt kär i skorna :O:O jag lovar er jag skulle kunna döda för att få köpa allihop ! ;) fick även ett sms av emelie igår där hon frågade om jag ville vara modell idag och bli klippt , och en gratis klippning tackade jag ju inte nej till :P inte nu när mitt hår verkligen behövs klippas ;) hon sa dock att jag skulle klippa två cm bara , vilket duger gott för mej , men man vet aldrig det kan säkert behövas mer ;) hehe ..

nej men nu måste jag sätta igång med skolarbetet så att jag blir klar nångång ;)

vi hörs senare, puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0