snart skola :)

hejsan ! gårdagen spenderades med älsklingen och vi åkte till henka igen :P blev film och så , men vi åkte hem ganska tidigt eftersom henka var tvungen att sova ;) haha .. själva var vi inte alls trötta och låg och pratade jättelänge , och var ganska så övertrötta :) somnade tillslut , och nu har han nyss åkt hem :P idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra , blir lugnt och kanske hjälpa mamma :P ska sortera massa saker som vi ska slänga och så inför flytten, för det blir en ganska stor förändring att flytta från ett hus till ett radhus :P jag är inte det minsta ledsen för det faktiskt , skitsamma om det blir mindre ? en förändring och bättre läge är bättre ! :D och fotöljen och bordet som jag tog kort på häromdagen är redan sålt :P här går det fort ! :P

måste bara säga att jag är sugen på att börja skolan igen ! nytt år och nya tag :D skolan är faktiskt inte alls jobbig , inte med alla underbara klasskompisar och sköna lektioner :P har pratat med många som har lite ångest för att börja skolan nu igen :S men det har inte jag ,  vilken tur jag har ;) nej , men varför ha ångest när man vet att skolan är något man måste ? varför inte vara positiv istället och tycka att det ska bli kul ? :) det blir faktiskt mycket roligare då ! (smart jag är va?) haha .. tänk det som en utmaning ! jag älskar tävlingar och om jag säger till mej själv att jag ska bli klar med det här arbetet(?) eller vad det nu är så blir jag det :P tävlar med mej själv liksom , hatar att misslyckas :( men bara för det är jag inte rädd för att misslyckas :)

blablabla... jag tjatar nog hål i huvet på er :P men det är så när jag inte har något vettigare att skriva om :)



(gammalt kort: jag med blont, kort hår och piercing i näsan :S hemskt)

hörs senare ! ;)

puussssss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0