snö :O

godmorgon allihop ! :) nu har jag nyss vaknat och hur skönt är det inte att få sova ut ibland ? blev dock lite sur när jag drog upp rullgardinen och blev bländad av all snö :O  det behöver ju inte komma snö nu ! det ska vara snö under jullovet och jullafton sen kan den försvinna .. men eftersom årstiderna håller på att flytta på sig så ligger vintern under januari - mars istället :O vilket jag inte tycker om , jag vill bara ha sol och vår nu :O okej , visst är det skönt med lite snö ibland men inte nu ...

igårkväll var jag ju hos anna och tittade på handboll och sverige vann med 31-25 :) de spelar faktiskt idag igen klockan 18.00 :P efter att jag varit hos anna så åkte jag hem och ringde min sötnos och så kom han till mej och tittade på en film ;) sen runt halv ett var han tvungen att åka hem eftersom han hade skola och skulle upp tidigt , och det tyckte jag var ganska roligt eftersom jag inte ska till skolan idag :D haha .. men har ju fortfarande mycket att göra :/ ska faktiskt försöka tina upp lite bröd och äta frukost nu , sen ska jag fortsätta med skissandet ..



vi hörs sen ! ;) puss&kram

Kommentarer
Postat av: Sofie Hagelin

Sv: Hoppas jag inte skämde ut mig alltför mycket bara :) hehe.

2009-01-19 @ 10:16:09
URL: http://sofiehagelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0