snöoväder :@

godmorgon ! :) har ni sovit gott ? jag har sovit underbart, fast hade lite knepiga drömmar , haha :P ska snart ta mej lite frukost och försöka skissa lite till , måste ju visa att jag har gjort något när jag har varit hemma , men bra blir det ju inte :S sen efter det ska jag fixa mej lite och åka in till Karlstad i snöovädret ! :( usch , okej nu har jag accepterat att det ligger snö på backen men måste det snöa nu också ? snön är ju överallt ? :S fick ett sms tidigare imorse att josefin var sjuk och stannade hemma ifrån våran fika :/ lite tråkigt men hoppas hon kryar på sig ! så då får jag nog åka och träna själv ikväll , vilket säkert leder till att det inte blir av eftersom det inte är så kul att åka iväg själv .. jag får se hur mycket självdiciplin jag har när kvällen närmar sig :P nej nu ska jag sluta tjata och få någonting gjort istället ..

vi hörs senare ! puss&kram ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0