söndag :)

godmorgon ! har precis vaknat och ätit frukost och jocke har precis åkt till sin samling :P sov underbart kan jag lova er! förutom att jag blev väckt alla gånger som han pratar i sömnen , haha ;) inatt sa han : "du ser otroligt stilig ut måste jag säga" :) , åh , tack tänkte jag fast inte vet väl jag om han drömde om mej eller inte :P

idag ska jag ner och se första halvleken av jockes bandymatch sen ska jag med anna till grums och titta på handboll när sara spelar :) sen efter det får jag se .. kanske åker till jocke ? eftersom det är söndag så är det den sista dagen på helgen för de flesta , men inte för mej :D för på måndag ska vi jobba med manuset , och om vi ville så fick vi jobba hemma ! därför ska jag inte till skolan på måndag :) och på tisdag har vi fått en uppgift på både svenskan och engelskan som vi kan jobba hemma med och matten kan vi lika gärna jobba hemma med , så därför blir jag hemma från skolan på tisdag också ! :D underbart ;) fast man kan ju inte säga att jag är ledig eftersom jag ändå måste jobba ,men skönt att man kan vara hemma och välja själv när man vill ta rast och så :P så min skolvecka börjar på onsdag ! snacka om att veckan kommer gå fort :O haha



nyvaken :O

Kommentarer
Postat av: Emma

klart som fan sussie ska få en bebismössa på avslutningen ;D

2009-01-18 @ 12:52:10
URL: http://emmaelfstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0