sverige till final !

godmorgon får jag säga , efter att ha legat och myst med älsklingen ett tag :P men vaknade faktiskt otroligt sent :/  vilket inte är bra när jag ska försöka vända tillbaka på dygnet nu innan skolan :P igår blev det ju inget mer bloggande som jag sa , för jag och jocke åkte upp till henka och kollade på hockey istället :) kollade på sverige - slovakien som spelade junior-VM (tror jag) , är inte så insatt ;) men jag får faktiskt hålla med jocke om en sak , mycket roligare att se på än elitseriehockey ! :D Sverige vann ju också med 5-3 , för er som inte vet det och är nu i final :P har faktiskt ingen aning om mot vilka :P (men tror jag hörde att de spelar på måndag natt iaf)

idag vet jag inte vad det blir , jocke kommer tillbaka sen en stund iaf , efter att han har varit speaker på strandvallen :P men ikväll har jag ingen aning :) kan ju bara tillägga att jag måste prata om nyårsskandalerna med brudarna snart ! :D haha , man skulle nästan kunna säga att alla i grums är släkt snart efter hur alla beter sig :) fast jag förstår inte varför alla håller på så när man vet hur fort rykten sprider sig här :S det är ju nästan som att dom vill att folk ska prata skit om dom ?

nej nog om det , ska ta mig lite frukost nu och fräscha till mej ;)




hörs senare  :)
pusssss !

Kommentarer
Postat av: isabelle

satan vilka fina ögon :)

2009-01-04 @ 13:39:56
URL: http://nak3n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0