tapeter

hejsan ! nu äntligen har jag tid att blogga lite och jag börjar då med att berätta vad jag har sysselsatt mej med idag. Jag vaknade runt halv 9 och åkte in till stan vid halv 10 med emma , mamma och jocke för att först titta på emmas balklänning som var skitsnygg ! sedan åkte vi till stuvbutiken för att titta på tapeter till mitt nya rum . Till en början hade jag inte en aning om vad jag ville ha , men efter lite hjälp av en expedit hittade vi några riktigt snygga tapeter . Så jag fick med mej två tester hem och en bok . Eftersom jag älskar när det är ljust och så så satsar jag på ljusa tapeter , familjen känner nog igen det när jag tänder alla lampor som finns i hela huset , speciellt "sjukhuslampan", emma ?

efter det åkte vi hem och åt lite mat , och jag myste lite med jocke . Sedan var det dags än en gång att åka till v-bro för att täna fotboll . Idag var vi tio pers , vilket är mycket bra ! och gud vad kul det är .. tänk er känslan när man skjuter ett skott mot mål , och bollen träffar perfekt och man hör ljudet när bollen susar in i nätet ! underbart ;D haha

just nu sitter jag och väntar på min älskling som ska komma och hålla mej sällskap . Blir en myskväll idag ! vilket är väldigt välbehövligt då jag tror att både jag och Jocke är ganska så slitna . Vad ska ni hitta på ikväll ? :)

vad ni än hittar på så hoppas jag ni får en trevlig lördagskväll ! puss&kram

Kommentarer
Postat av: em

hate it...

2009-02-01 @ 11:18:20
URL: http://emmaelfstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0