träning :)

hejhej :) kom hem från träningen för ett tag sedan och har även ätit , vilket jag alltid gör så fort jag kan efter träning för att träningen ska ge så mycket som möjligt och för att ge kroppen ny energi :) tänk på det alla ni som tränar att äta efter att ni har tränat , det är nästan det viktigaste med träningen ! jag brukar alltid ta med mej en banan och äta så fort jag kommit in i omklädningsrummet :P eftersom banan är bra för muskelbyggnaden , och jag behöver en aning mer muskler kanske ;) haha.. träningen var iaf skön :) vi sprang och körde intervaller tills det gjorde ont i bröstet , eftersom det var mellan 7-10 minusgrader ute :O men gott ändå ! körde även lite styrka och kände faktiskt lite av träningen igår , även om det inte var den hårdaste träningen så gav det iaf nåt ! :)



vi hörs imorgon , har ju datakunskap den första lektionen i skolan så ;)
ha en trevlig kväll/natt , puss&godnatt (haha, det rimmade!)

Kommentarer
Postat av: Emma

du kommer få bananmuskler...



monkey!

2009-01-16 @ 15:54:08
URL: http://emmaelfstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0