sovdags :)

hejsan :) nu har jag nyss kommit hem från henka :P och som jag ser på klockan så är det ju till och med söndag nu ! hos henka blev det lite hockeytittande , fast de flesta tröttnade på det efter ett tag eftersom färjestad förlorade :O och så hade det kommit bra mycket folk , typ 18 pers var det tror jag :) sen vid elva drog dom, och då blev det lugnt en halvtimme och jag och jocke kastade pil , vilket jag utklassade honom totalt i ! :D haha , sen kom det ännu mer folk , och det blev väl lite roligare kan man säga :P men nu är jag äntligen hemma ! ska snart göra mej klar för att sova och gå och lägga mej :) det ska bli riktigt skönt det ! och morgondagen är ännu oplanerad , men funderar på att kanske ta en långpromenad eller kanske en liten springtur :P skulle vara riktigt skönt det faktiskt .. nej men nu ska jag dra mej , vi hörs imorn , eller till morgonen kanske man säger nu ;)

puss&godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0