kvällsinlägg :)

hejsan , skriver ett litet inlägg nu innan jag ska sova och förut fick jag ju idén att åka till gymmet och träna lite :P det gjorde jag också , men jag lyckades tyvärr övertala emma för sent och eftersom vi inte visste när badhuset stängde så åkte vi dit ändå :P men när vi kom dit såg vi att det skulle stänga om en halvtimme , så då var det onödigt så vi åkte hem igen :) fan också , jag var sugen på att träna .. men får vänta tills imorn , då vi ska ha en riktigt hård träning med fotbollen :) Niclas ska ju ha oss imorn , och efter vad jag har hört så kommer det bli riktigt jobbig ! :)

har nyss tittat på shear genius också , och det sista momentet var att klippa peruker till kvinnor som hade en sorts sjukdom som gjorde att de tappade håret :/ kommer inte ihåg vad sjukdomen heter , men det var tydligen immunförsvaret som angrep hårsäckarna på nåt sätt så att håret tappades , hemskt ! men perukerna blev fina och kvinnorna lyckliga ! :)

väntar på att jocke ska ringa också , börjar bli lite smått orolig om han inte hör av sig snart :P han kanske kommer hit och sover sen också, hoppas det iaf ! för isf kommer jag ligga och mysa med honom hela natten :D han är ju fortfarande lite halvkrasslig och korkad som han är så tränar han hela tiden :P han lyssnar inte på mej heller , men snart blir han väl sjuk på riktigt och då ska jag allt säga "vad var det jag sa?" :)



träningskläderna på ! men ingen träning blev det :(

-

nej ska dra mej nu , ska nog läsa igenom shamponeringsanteckningarna en sista gång och sedan slå på tv:n en stund :) sen får vi se när pajasen min hör av sig ! :P men ha en fortsatt trevlig kväll , puss&godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0