promenad :)

hejsan, nu har jag nyss vaknat ungefär .. sov jättelänge , och mamma var tvungen att väcka mej så att jag inte skulle sova bort hela dagen :P just nu sitter jag och försöker få ner dansschemat från internet men det går otroligt drygt :/ jag har ju nämligen inte ens skickat in anmälan jag , smart som jag är och inte heller betalat kursavgiften .. typisk , att det alltid ska bli så här? ser ju även att vädret inte är det skönaste .. det är regn i luften , och det kan nog börja regna när som helst :/ funderar ändå på att gå ut och gå , jag får väl tåla om jag blir lite blöt :)

funderar även på att dra fram mammas gamla symaskin från stenåldern och sy in lite byxor :P för då kanske jag börjar använda dom! det är alltid så när jag köper jeans att jag använder dom en gång typ , sen vill jag inte ha dom för att dom inte sitter bra längre :S spelar ingen roll om det är dyra jeans eller billiga jeans , de sitter fult efter ett tag :S mina favoritjeans som troligtvis är mitt mest använda klädesplagg är ett par jeans från ericsson i grums :O haha , och vet ni hur längesen det var jag köpte dom ? ni tror det säkert inte :P men jag köpte dom när jag gick i sjuan , när jag var 13 år alltså! haha , och dom hänger i än ! de jeansen är de som alltid har suttit bra utan att bli fula efter ett tag ;) haha .. det är alltid så att jeans som sitter bra i benen , de kan jag inte knäppa i midjan :P det är så typiskt ... men nu ska jag se om det går att ändra på det ! fast det får bli i eftermiddag isf ;) för nu ska jag göra mej lite iordning inför promenaden ;)



vi hörs sen !

puss&kram :)

Kommentarer
Postat av: jessica

sv: jaha! det vet jag vart det ligger :D härligt!

2009-01-11 @ 19:12:44
URL: http://ohjess.blogg.se/
Postat av: jessica

sv: jaha! det vet jag vart det ligger :D härligt!

2009-01-11 @ 19:12:50
URL: http://ohjess.blogg.se/
Postat av: jessica

sv: jaha! det vet jag vart det ligger :D härligt!

2009-01-11 @ 19:12:52
URL: http://ohjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0