förlust ! :(

hejsan , nu har jag nyss kommit hem från bandyn och jag är stelfrusen :S Slottsbron spelade ju mot Gustavsberg som de vann mot förra helgen trots att halva laget var sjuka , men de förlorade tyvärr med 4-7 idag ändå :( dålig match , enligt mej borde de släppa fram de yngre och låta de spela mer , för de vann ju förra matchen med de yngre :O menmen det är inte jag som är tränare :O

igår blev det ju ingen tjejkväll för mej heller, för när anna skickade sms till mej så hade jag precis ätit och hade jätteont i huvudet , och mådde illa :/ trodde faktiskt att jag hade fått magsjukan så direkt efter lets dance så gick jag och la mej i sängen med en hink bredvid mej och somnade direkt :S vaknade sen när jocke ringde och mådde iaf lite bättre :) klockan var då runt klockan ett och han kom då till mej och sov (och gjorde mej lite friskare ;P). var riktigt synd att jag missade tjejkvällen eftersom jag hade sett fram emot att träffa brudarna , och så kollade de ju på en jätteäcklig skräckfilm - solstice , som jag ville se ! :) men jag får låna den av josse en annan dag istället ;)

idag ska jag inte göra något speciellt , är sugen på att sola faktiskt , och få lite färg ;) sen ikväll ska jag med jocke till henka och se på hockey :P färjestad som spelar , och det kan man ju inte missa ;) höhö , är inte så insatt men det är kul ändå !



saknar sommaren , solbrännan och alla sköna fester ;)
bilden ovan är från skruvstadsparken !


puss&kram! / miss e


Kommentarer
Postat av: Jonas

tycker du vi har ett gammalt lag elr ? i förra matchen så va de typ bara ja å ragnar som spela nått :P hehe

2009-01-12 @ 01:24:26
URL: http://jonasandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0