dåligt humör

Okej, det där underbara humöret jag hade för några dagar sen är som bortblåst! Humöret är som en bergochdalbana nu som åker upp och ner. Lite deppig över att nästan alla mina kompisar har åkt bort samtidigt också, för nu har ju inte jag någon att hitta på något med! Jocke finns ju och han kommer efter sin träning, men det är jobbigt att vänta så länge också.. Vill ju egentligen ut och springa eller gå men mina blåsor hindrar mig eftersom jag inte kan få på mig riktiga skor och det är inte så kul att gå i badtofflor! Så istället sitter jag inne och surar.. Nej inte surar direkt men jag är rastlös! Och vädret blir jag tokig på snart!! Så fort man går ut och sätter sig i solen så förvinner den bakom ett stort moln och när man går in igen kommer det fram och så håller det på..

Någon som har något förslag över vad jag kan hitta på ? För jag är helt utan ideér!

Är avundsjuk på brorsan också som ska gå på den nya Harry Potter filmen på bio! Den vill ju jag också se! Är ju lite Harry Potter- tokig , haha ;) 

Hoppas ni har en bättre dag än mig, och är på bättre humör! ;) Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0