en filmdag?

Hej! Slutade jobbet för en stund sen och idag städade vi kafferummet. Vi får sluta tidigare och tidigare varje dag tror jag, men det är väl inget att klaga över egentligen, men man kunde faktiskt ha hamnat på något roligare ställe. Idag ska jag vara med Jocke, han är på väg hit nu men vi har väl inte planerat något speciellt än så länge. Eftersom vädret fortfarande är dåligt så lär det väl bli filmmys, har ju en film kvar att titta på efter igår. Syrran lånade ju hem tre filmer från jobbet sitt och igår hann vi med att se på "pojken i randig pyjamas" Och "Benjamin Buttons otroliga liv", två filmer som var helt okej faktiskt.. Den första var mer hemsk och kort så blev lite förvånad när det slutade och den andra filmen var så himla lång och absolut inte så bra som jag hade trott! Har hört att den va jättebra men det tyckte jag faktiskt inte :S Konstigt nog.. Så jobbigt mycket detaljer bara.

Nej nu ska jag ta mig något att äta och sen diska, för nu när mamma inte är hemma så blir det inte så mycket diskande. Men måste ta tag i det nu innan hela diskbänken är överfull!

Ha en bra dag! Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0