grattis conrad!

Hejhej! Har redan slutat jobbet nu och idag har vi målat och skurat det mesta. Det regnade ju även imorse så trodde det skulle bli lite svalare men det var bara en liten skur så det är fortfarande den där tryckande utomlandsvärmen.. Men man ska väl inte klaga när det för en gångs skull är fint väder här i Sverige! Lite jobbigt att gå runt och vara halvsvettig hela tiden, men det är väl lika för alla, haha.

Tänkte faktiskt sätta mig i en solstol på altanen och läsa en bok nu, men det värsta är att jag inte har någon bra bok att läsa :S Måste införskaffa lite nya böcker för alla jag har hemma har jag redan läst.. Senare idag ska jag hem till Jocke för att vara med och fira Jerker, han fyller ju 18 på fredag men de ska fira honom lite idag så det får man ju inte missa. Föresten, på tal om födelsedagar så fyller faktisk Conrad 17 år idag! Grattis till dig ! ;D



Vi hörs lite senare, puss&kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0