hemska matcher

Jag blir både trött och frustrerad över att alla matcher ska sluta så här! Förstår inte vad felet är! Vi förlorade alltså som ni kanske förstår, och jag som var så taggad.. Gjorde i alla fall ett mål, det är jag nöjd över. Glad att jag fullföljde löpduellen ända fram och hann före målvakten och kunde lägga in den i mål. Var beredd på en smäll men mina ben gjorde sitt och sprang fort! Och på tal om mina ben så är dom ganska så döda nu.. Måste börja träna ordentligt nu. Känns inte bra det här. Är helt ur form och det är inte så bra nu när serien har dragit igång igen..

Nog om matchen, som jag nästan redan glömt..

Imorgon ska jag med min syster in till karlstad och shoppa lite på rean. Känner att jag behöver göra av med lite pengar, plus att det var typ halva reapriset överallt när jag var inne i stan med Jocke! Får väl förhoppningsvis med mig något fint hem. Bye bye lönen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0