högboda

Hej nu har jag kommit hem från stugan och väntar på mat. Gårdagen var riktigt rolig även om det inte slutade på det bästa sättet för alla :/ Det började med circle of death och slutade med pasta alfredo på gräsmattan! Haha. Måste bara tillägga att jag sov underbart inatt också. Det blev inte så jätte sent och så fick jag sova ut bredvid min älskling i en stor dubbelsäng, kan det bli bättre? Ett minus med gårdagen var väl regnet, men det spelar ju ingen roll när vi satt under tak egentligen..

Idag ska jag bara ta det lugnt känner jag, och först på listan blir att äta mat. Jag är jättehungrig som vanligt dagen efter och för första gången är jag inte sugen på pizza! Är sugen på mammas mat, och det är just vad det blir också. Ärligt talat så är jag sugen på att träna också, men att gå ut i det här vädret är ingen hit! Speciellt inte så som mitt hår blev igår. Jag stod i duschen och gråt nästan för att det inte gick att reda ut och så var inpackningen slut :O Så ett tag hade jag faktiskt tankar om att ta en sax och klippa av mig helvetet, men så kom jag på att jag skulle ångra mig och det var nog bra det..



Så här såg jag ut igår då, enkelt och bra!

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0