karlstad med josefine

Hej! Nu har jag nyss kommit hem från stan. Jag och Josefine hade lust att åka in för att shoppa lite så det gjorde vi. Har verkligen fyndat idag och fått mig tre par skor och ett par jeans för 700 kr! :o Man brukar inte ens hitta jeans för det priset ju? Ska ta kort på det jag har köpt och visar er senare så får ni väl avgöra själva om det var värt pengarna, hehe :)

Nu ska jag bara vänta på att min älskling kommer hem och så ska resten av dagen spenderas med honom. Får se om jag kanske ska ta mig en promenad först medan jag väntar.. Känner att jag måste komma igång nu!

Vi hörs lite senare! (med bilder på det nyinköpta) Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0