kyckling och ris

Godmorgon får jag väl säga eftersom jag vaknade halv ett! Det är inte bra det, jag som hade lovat mig själv att inte sova bort halva dagarna.. Men det var bara så gott att sova imorse så jag kunde inte låta bli att somna om. Men nu är jag vaken och ska snart åka till Jocke och äta mat.. Dom skulle ju äta ris och kyckling vilket jag tycker är jättegott så tänkte åka dit och äta, men när jag gick ner till köket märkte jag att mamma lagade samma mat! Haha, men åker nog till Jocke ändå, för orkar inte vara hemma en och en halv timme till :P

Igår var jag ju hos Anna som sagt och jag, Anna och Josse tittade på en prinsessas dagbok fast vi tog lite pauser och tittade till inne i folkets hus några gånger. Och vi blev överlyckliga över att vi hade bestämt oss för att ta en lugn helg. Jag vet inte varför men det senaste när det är sånna fester så står alla ute, oavsett väder! Så igår stod alla ute i regnet när man kunde vara inne i en stor lokal och dansa! Det är ju ingen mening med att hyra lokal om alla ska stå ute ju? Visst man kan ju inte tvinga dom som kommer att gå in, men det borde dom väl fatta att det är roligare att vara inne? Det sista jag såg när jag gick till bilen och skulle hem var ett tjejgäng stå och bråka, riktig catfight! Då blev jag ännu mer nöjd över mig själv..

Nej nu ska jag göra mig iordning lite och sen åka till grums. Vi får se om vi hörs ikväll eller om jag stannar där!
Ha det bäst, puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0