myskväll med josse och anna

Hej! Igår åkte jag till Josse på Kvällen och umgicks med henne och Anna och gjorde lite planer och letade musik. Vi har nämligen en sak på gång kanske! Det blev så att jag sov kvar hos Josse också eftersom jag inte orkade gå hem. Så jag, Anna och Josse sov i hennes säng alla tre! Blev lite trångt men vi överlevde.. När jag och Anna vaknade så hade ju Josse redan åkt till jobbet så vi tog med Napoleon (hennes hund) med ut på en liten promenad och sen åt vi frukost och kort efter det kom hon hem igen. Då åkte jag till Jocke och va med han och nu har jag precis kommit därifrån. Ska ju snart på träninng och innan det skulle jag behöva packa! Ska ju vara borta från onsdag till lördag och jag är sämst på att packa! Kommer nog ta med mig så mycket onödigt , haha.



Ha det bra så länge! Uppdaterar en sista gång ikväll efter träningen! Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0