namnsdag

Idag är det en speciell dag! Nej men nästan i alla fall.. Idag har jag nämligen namnsdag! Elin och Helena är det så grattis alla ni som heter det! Kommer ihåg när vi var små och jag fortfarande bodde i huset, då bodde jag ju bara två hus bort från Josefine som också heter Elin, fast i andra namn. Då hade vi bestämt att så fort vi vaknade skulle vi gå och möta varandra och när vi mötte varandra skulle vi ta varandra i hand och säga : Grattis Elin! Sen skulle vi gå till hennes mormor som bodde längre ner på gatan och säga grattis till henne eftersom hon fyller år idag, och så skulle vi få tårta!

Haha, fan vad sjuka vi var som bestämde allt det där! Men så var det när man var bästa kompisar.. Saknar det ganska mycket faktiskt. Men idag ska jag faktiskt va med Josefine, får se om vi kör våran ritual, haha.



visst är det härligt mysigt att vara nyvaken ;)

Kommentarer
Postat av: Felicia

grattis bruden! :-D

2009-07-31 @ 14:18:07
URL: http://fellindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0