ny vecka

Hej! Idag är det måndag igen vilket innebär jobb, men började ju klockan sju imorse och slutade ca halv tolv. Och tur som jag hade så låg Jocke fortfarande kvar i min säng och sov när jag slutade så det var bara att krypa under täcket igen och somna om! Hur skönt som helst var det och har typ sovit tills nu. Funderar på att laga lite mat och sen hoppa in i duschen och försöka reda ut det trasslet som kallas hår, vet inte ens om man kan kalla det hår längre så som det ser ut :O Men så går det väl när man har haft håret uppsatt i en knut dygnet runt i flera veckor (nu lät det som jag inte hade tvättat det emellan men det har jag, haha) .

Vad jag ska göra resten av dagen är oklart ännu, eftersom det är så dåligt väder så finns det ju typ inget att göra? Är helt ensam hemma nu också eftersom mamma och Erik har åkt på semester några dagar och syrran jobbar. Så vad ska man göra när nästan alla andra också jobbar? Jag vet att jag sa att jag skulle uppdatera sminktips igår, men ärligt talat så va jag så trött och sliten så jag orkade inte, så kanske blir det idag om jag inte har något bättre för mig ;) hehe

Vi hörs senare! Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0