regn och åska?

Fan vilket väder vi har! Jag förstår inte att jag står ut egentligen när det regnar dag in och dag ut.. HELVETE, nu åskar det också! och jag är livrädd för åska! Sist det  var sånt här oväder skulle jag gå till bussen och regnet öste ner och så åskade det som aldigt förr! Jag skakade när jag kom fram till bussen och var gråtfärdig. Nu är jag glad över att jag sitter inne, men kanske inte så smart att sitta framför datorn?

Idag har jag i alla fall kunnat fördriva tiden lite. Har ju varit i stan idag med familjen ( mamma och erik hade tråkigt så de följde med). Köpte mig faktiskt ingenting på rean, men köpte däremot två tröjor, en bh, ett par skor och en ny foundation. Märkte också att jag nog börjar gå mot höstkläder också, för båda tröjorna hade höstfärger.. Lite tråkigt är det, men inte så stor idé att köpa fina sommarklänningar nu. Vi åt även buffé på en kinaresturang, och jag bara älskar kina mat! Älskar det där kryddiga :) Okej, haha, jag har sagt att jag inte tycker mat är speciellt gott, men det finns vissa undantag :P

Nu ska jag bara vänta på att tiden ska gå så att jag kan åka iväg på träning i det här vädret, usch.. Men skönt att träna ändå. Ha det bäst! Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0