rött hår

Hej! Nu har jag precis slutat jobbet och idag gick det faktiskt fort även om vi slutade senare än vad vi har gjort de andra dagarna. Men det kanske berodde på att vi har haft något att göra hela dagen idag. Vi har nämligen målat hela framsidan på bandyläktaren och utvisningsbåsen röda nere på strandvallen, så nu är det riktigt fint! Men resten av läktaren ska också målas tyvärr och sen en gång till, det är tur att jag bara har två dagar kvar att jobba så att jag slipper måla allt det :O Är ju riktigt duktig på att spilla färg på mig själv också, mina byxor och min tröja är helt röda och det är även mitt hår ! Jag har lyckats få rödfärg i topparna, så nu ser jag väl ut som hon i bubbles som var rosa i topparna! Kommer ihåg att jag tyckte det va jättesnyggt och ville ha så själv, men mamma sa nej och tur va väl det!



Vi hörs mer senare! Puss&kram

föresten har ju fått lönen från jobbet i norge idag också, det va inga fel!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hur mycket tjänade du i norge?:D

2009-07-14 @ 10:43:41
URL: http://fellindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0