skitväder

Hej ! Nu har jag kommit hem från strandvallen och imorgon är det äntligen sista dagen! Skönt att ha det gjort så att sommarlovet kan fortsätta igen. Har målat idag igen eftersom allt skulle målas två gånger, men skönt att tiden gick iaf, sen har vi städat lite och sen fick vi sluta. Det är ju världens skitväder också så man blir ju lite depp faktiskt. Nu snart ska jag städa mitt rum, igen :O eftersom det är så himla stökigt, och jag förstår inte hur det kan bli så på bara några dagar? Sen så kommer Josse hit en sväng och efter det ska jag till Jocke. Skönt att ha saker planerade ändå, för annars skulle det bara bli att man låg hemma framför tv:n eller datorn :P Nej det var väl inte så mycket mer jag hade att säga nu så uppdaterar mer ikväll istället! Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0