slut på jobbet!

Hej! Nu har jag slutat jobbet, för gott! Slipper det där jäkla tråkiga kommunjobbet! Äntligen! Okej, så ska man väl kanske inte säga, jag ska väl vara glad att jag fick något jobb i alla fall, så att jag fick lite pengar under sommaren. Idag regnar det jättemycket och därför fanns det inte mycket vi kunde göra där nere, så då fick vi sluta tidigare istället och jag klagar inte! Ska ta mig en löptur i regnet istället.. Det är faktiskt skönt att springa när det regnar, och föresten så känner jag mig så otroligt otränad så det finns inte! Uppehåll i fotbollen har sina nackdelar. Visst vi tränar fortfarande en gång i veckan, men det räcker inte.



Så här ser jag ut efter två veckor på strandvallen! Syns inte så bra men mina kläder är mer röda av färg än svarta :)

Sen ikväll så blir det troligtvis högboda! Och det innebär party ;) Om någon vill hänga med är det bara höra av sig till mig! Inte det bästa vädret, men vad gör det? Alltid lika kul där uppe ändå, haha.

Måste bara säga att jag blir glad när jag ser att folk kommenterar! Så fortsätt med det! :) Även om ni kanske inte har något supervettigt att skriva så är det ändå lika kul! Och bara så ni vet, angående mitt hår.. Så har jag bestämt mig nu! Ska ha håret så här sommaren ut, sen till hösten så blir jag mörk! Josse är också med på det så, hehe ;)

Ha det bra så länge! Puss&kram

Kommentarer
Postat av: josefin

precis mitt hår blir också brunt :D

2009-07-10 @ 12:55:59
URL: http://jharaldsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0