tänk om man kunde få vara barn

Hej! Nu är jag hemma, solbränd och glad efter en heldag på stranden! Åkte direkt från Jocke imorse till Öna och har varit där ända tills nu.. Varit där med familjen bara eftersom alla kompisar är bortresta men det var lika mysigt för det. Och lunch fick bli en familjepizza som vi njöt av i eftermiddagssolen.. Det fick mig att minnas tillbaka när man var liten.. Då var man alltid på Öna hela dagarna under sommarlovet med alla kompisar som var där med sina familjer och på kvällarna (inte varje kväll men ibland) så beställde alla pizza och så satt man där med sina familjer och njöt och sen umgicks man med alla sina kompisar och föräldrarna med varandra! Det blir väl så när man bor i Slottsbron också, att alla känner alla menar jag. Det var så mysigt! Så vill jag också ha när jag får barn.. Tänk om man skulle kunna få vrida tillbaka klockan ibland och få vara barn! Jag är så avundjuk på alla små ungar som leker i vattnet och gör sandslott på stranden och inte har ett enda problem i hela världen..



Blev kanske lite bränd på bröstet idag? Men det går snart över, måste ju ta chansen när det väl är soligt ;)

Hoppas ni också har haft det lika bra som mig idag och varit ute riktigt mycket! Det blir en fin kväll nu också. Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0