transformers

Hej! Direkt efter fotbollsträningen förut åkte jag och syrran in till stan där vi mötte upp Jocke, Jocke, Andreas, Nicke och Jerker för att se på bio. Och denna gången såg vi transformers! Hade inga som helst förväntningar eftersom jag visste att det var en "typisk killfilm", och de första minuterna av filmen satt jag faktiskt och gapade och tänkte " Har jag betalat för att sitta i två och en halv timme för att se bilar/robotar som åker runt och skjuter varandra :S" . Absolut inte min typ av film, men allt eftersom filmen gick började jag faktiskt tycka om den och tyckte den var riktigt bra! Rekommenderas, även till tjejer! Och jag kan säga att jag inte hade sett den första filmen och förstod ändå ;)

Megan Fox var ju en av huvudkaraktärerna och när man fick se henne i filmen första gången hörde man eller kände hur alla killar njöt av att se henne och vad snygg de tyckte hon va! Och det kan jag inte säga att hon inte va heller för den delen.. Och det är när man ser sånna som henne som jag verkligen känner att jag vill färga mitt hår mörkt (på tal om det, haha). Hon var skitsnygg i sin hårfärg och ibland funderar jag skarpt på att färga det mörkare, men vet att jag säkert kommer ångra mig.. Men det är ett beslut inför hösten, säg gärna vad ni tycker!

Ska min nuvarande hårfärg vara kvar eller tycker ni jag ska satsa på en förändring? :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

förändring,alltså du är jättefin i de du har men tror du skulle vara asfin i mörkare!!:D

2009-07-09 @ 21:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0