äntligen!

Hej bloggen, du är inte bortglömd!

Det har bra varit väldigt fullt upp nu det senaste så jag tänkte ta och berätta vad som har hänt. I onsdags åkte jag, Julia, Hallberg och Lina till Desirée i Filipstad där det blev party hela natten. Fast inte lika länge för mig tyvärr.. Jag hade i alla fall kul så länge det varade och av det jag minns :S
 
Dagen efter, torsdagen alltså var nog den värsta dagen i mitt liv! Jag lovade mig själv : aldrig mer! Men det är ju sånt man säger bara.. Jag, Lina och Julia åkte hem till dom i Torsby där jag bodde några dagar. Och jag kan nog inte beskriva hur kul det var! Gjorde allt från att åka golfbil och flotte till att spela cluedo och drömdejten, haha. Sen på fredagen så var det ju dags för party igen! Och denna gången blev det förfest med torsbyfolket hemma hos Lina och sen åkte vi till Fryksdalsdansen och såg Björn Rosenström!! Helgalet var det kan jag lova! Och mina fötter typ dog! Stod ju nästan längts fram och folk stod och hoppade på våra fötter och hängde i håret! Jag var ganska irriterad, men glad ändå. Sen lyckades vi ju komma in på verkstan, men jag och Julia blev utslängda lika fort fast de andra lyckades vara kvar på något sätt.

Kan bara säga att kvällen var underbar och att det har varit hur kul som helst att vara uppe i torsby och i filipstad.

Och nu tror ni väl säkert att jag var trött på att festa, men icke! Utan på lördagen när jag kom hem blev det party en dag till. Började hemma hos Josse och grillade och hade det jättemysigt sen åkte vi till Emelie Fredriksson,  Blev en galen kväll med mycket dans hela natten lång.. Gick och la oss runt sju tror jag och kom inte därifrån förän klockan fem dagen efter. Jag var helt utslagen och är fortfarande inte helt återställd sen helgen känns det som.. Jag är trött hela tiden!

Gårdagen var i alla fall lugn för mig. Var med Jocke och gänget som hade varit i norge här hemma och grillade och myste med film och kvällen blev tidig.. Har varit med han hela dagen idag också men nu är han på träning så då passar jag på att skriva lite.. Ska till Bomsta med honom sen också eftersom han skulle lämna blod imorgon, så ni får väl bara beredda på dålig uppdatering igen!


Förlåt om det blev ett väldigt rörigt och långt inlägg nu men ville bara berätta vad jag har gjort och visa att jag lever. Ska försöka få kort från helgen också så att jag kan lägga upp det så får ni se..


Ha en bra dag ! Puss&kram


Kommentarer
Postat av: josefin

lovar att jag har titta 20 ggr själv ´<3

2009-07-27 @ 20:34:42
URL: http://jharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0