drömjobb

Hej ! Jag har nu tid till att slänga in ett litet inlägg ändå.. Det blir så när man är uppe i tid förstår ni! Gick upp klockan halv nio imorse och åt frukost och så och klockan nio var både jag och Emma redo för att börja med hennes frisyr.. Vi har nu kommit halvvägs och tyckte det passade bra med en rast.. Så klockan elva kör vi igång igen och börjar locka håret och sedan är det väl dags för sminkningen, och det är väl den som jag tycker är roligast att göra ;) Sen runt halv två kommer Isa och så ska jag sminka henne.. Ja herregud vad kul det här är! Jag känner verkligen att det är sånt här jag vill jobba med i framtiden, framförallt smink.. Visst syrran kanske tycker jag är lite smågrinig emellanåt, men hallå det måste ju bli perfekt!? :D Haha..

Hoppas ni får en bra dag så hörs vi kanske senare! Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0