ett onödigt inlägg?

Hej igen! Nu ska jag försöka mig på ett litet inlägg igen innan det är dags för sängen. Har inte varit bloggsugen alls under de senaste dagarna, men har ändå tvingat fram några rader. Tittar jag på min blogg så är den astråkig! Tråkiga inlägg, inga bilder så det är ett under att ens något fortsätter att läsa.. Haha, men kanske är det så att det tråkiga vädret de senaste dagarna har tvingat er hit..

Men nu när solen kommer fram så kommer det nog inte bli mycket skrivande här.. Skulle ju varit kul att ha en kamera och bara lägga upp lite sommarbilder, men har man ingen kamera så blir det inte mycket bilder.. Och den kommande lönen tänker jag inte slösa ut igen för en jäkla kamera som blir snodd ändå.. Kanske borde skaffa mig en ordentlig telefon med kamera, men sånt känns också bortslösat när jag har en mobil som funkar att ringa och skicka sms på.. Inte mycket mer jag gör på den och än så länge funkar det! Pengarna jag tjänar denna sommaren åker direkt in på resekontot inför nästa sommar! Så spara gäller det kommande året och det ska jag väl klara av.. Ska fixa mig ett extrajobb till hösten också, och jag har faktiskt sagt till mig själv att jag i värsta fall skulle kunna vara telefonförsäljare! För det är alltid ett jobb och en bra erfarenhet kanske?

Nej nu blev det ett sånt här inlägg med onödiga ord och noll vettiga saker.. Haha, men kan väl ändå slänga in en liten bild på hur jag ser ut nu, mysig och go efter en powerwalk och en film med Josefine!



Godnatt! (föresten, imorgon ska jag bo i min bikini och njuta av att sommaren har kommit!)

Kommentarer
Postat av: mia

Hej hej

Den nya gratissidan har kommit. Tillskillnad mot alla andra kan du här få presentkort på Gina Tricot + massa annat.



Jättelätt att värva och helt gratis.

Gå in här

http://gratis-fashion.se/inviter-ven.php?id=3851

2009-06-22 @ 10:05:58
URL: http://vimsigavesslan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0