galen helg

Hej! Nu har jag nyss kommit hem från Deje, har varit där och spelat match som vi förlorade med 1-2.. Kan säga att vi kämpade som djur och att vi va värda oavgjort iaf efter den insatsen i andra halvlek.. Två skitmål de första fem minuterna avgjorde det hela.. Kan bara säga att vårat lag måste skärpa sig nu! Ärligt talat jag skäms :O Om någon av er läser det här nu hoppas jag att ni förstår.. Jag säger inte till någon speciell, utan hela laget.. För visst är vi ett lag som spelar tillsammans och har kul ?

Förövrigt så kan jag säga att jag har haft en helgalen helg! Har haft jättekul med mina stiltjejer och jag älskar er till 110 %, ni är bara för underbara och jag saknar er redan! Hur fan ska jag klara mig utan er en hel sommar ? :D Jag har alltid så sjukt kul med er sötnosar <33

Hoppas ni har en fortsatt trevlig söndag! Imorgon börjar ju sommarlovet på riktigt :D Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Julia

& jag älskar dig till 1000000% sötnos!

2009-06-14 @ 22:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0