hårväxt?

Herregud vad jag hatar hårväxt! Okej inte hårväxten på huvudet men resten av kroppen! För att raka benen måste vara det mest tråkigaste som finns att göra! Nu under sommaren är det ju det enda man får göra ju! Haha, visst kan ju köra sånt där vax och grejer men har aldrig testat och orkar inte låta håret på benen växa ut så långt för att göra det.. Nej gud vad babblar jag om? Förlåt ska skärpa mig :)

Ska gå och lägga mig nu snart faktiskt för jag ska vara beredd på att bli väckt klockan åtta imorgon och då ska jag i alla fall ha hunnit sovit lite.. Föresten är det någon som har lust att komma hit med chips och dipp först nu innan jag dör! Jag fick ett sånt där jättesug och måste ha .. Fan ska lägga mig och förtränga dom tankarna istället :)

Vi hörs imorgon! Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0