idag fyller jag år

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det min födelsedag! ;D

Just det, idag fyller jag faktiskt 17 år och dagen började på bästa sätt - med älsklingen bredvid mig såklart! Fast tyvärr vaknade jag lite tidigt eftersom de renoverar lägenheten bredvid och de började klockan åtta! :O Men så är det ibland. Vi firade mig ju dock inte så mycket idag utan mer igårkväll och åt lite mat och så och så fick jag faktiskt öppna lite paket då.. Fick två parfymer, en tröja, en träningsväska och en vas och idag har jag fått pengar! Och jag är nöjd :)

Idag har jag varit i stan med syrran och fixat det sista till hennes bal och student, sedan köpte jag ju även skolavslutningsklänning. En ljusorange med vita små blommor typ från vila, jättenöjd blev jag faktiskt och hon som jobbade i affären sa att jag passade jättebra i färgen och då blir man ju ännu nöjdare! ;D Så nu kommer man vara finfin på avslutningen!



Nu ska jag fortsätta med att ha en bra födelsedag! Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Jessica

Grattis!

2009-06-05 @ 22:23:47
URL: http://ohjess.blogg.se/
Postat av: tina

graattis<3 ;D

2009-06-06 @ 01:56:18
Postat av: Lisa :)

Grattis i efterskott :)

2009-06-06 @ 22:34:03
URL: http://liiiissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0