Julia 17 år!

Grattis på födelsedagen Julia! Hoppas du får en underbar dag idag gumman. Kunde inte träffa dig idag tyvärr, men ett telefonsamtal fick du i alla fall! Vi får fira oss ordentligt på skolavslutningen, då jävlar ! ;D <333



Hej! Idag har jag varit lite halvkrasslig och åkte därför inte till skolan utan låg kvar hemma hos Jocke och sov, vilket var ganska bra tror jag för mår bättre idag. Tror jag hade lite feber igår kväll för typ kallsvettades under matchen och sen på natten frös jag som en gris.. Idag är det bara halsen som gör ont, ska inte säga mer för då får jag väl feber .. Vi förlorade ju igår men ändå spelade vi så jävla mycket bättre än vi gjort någon annan match under serien vilket låter mycket lovande!

Idag ska jag inte göra något speciellt, bara invänta morgondagen kanske? Haha, för det är väl ingen som har missat att jag fyller 17 år då ? Jo det är det nog några som har gjort. Men nu har jag i alla fall sagt det och då hoppas jag att ni kommer ihåg att säga grattis ;) Ska inte till skolan imorgon, och ska inte dit förän på onsdag :O Och denna veckan gick jag bara i skolan måndag och tisdag! Vad blir det egentligen? Men jag klagar inte :) Ska nog in till stan ändå imorgon och leta skolavslutningsklänning..

Ni får ha en fortsatt bra dag! Puss&kram



Grattis Julia! Och tack för i tisdags Lina, du fattar nog ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

Tack gumman va söt du är! Jättegulligt att du ringde mig. Vänta dig ett sms om cirka 18 min:*

2009-06-04 @ 23:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0