mycket att fixa

Hej! Nu är jag hemma igen.. Har varit med Jocke hela dagen och även tittat på tennisfinalen, vilken han svensken förlorade.. Han var inte alls i samma klass som han som vann, det såg jag faktiskt! Även om jag har noll koll på vad tennis går ut på :) Har även varit och solat och ska snart fixa emma lite inför imorn.. Ska noppa ögonbrynen, sätta på lösnaglar och måla tånaglarna på henne, haha. Det är ganska mycket småfix inför en bal ska ni veta! Sen efter det ska jag nog sova, för imorgon är det en stor dag! Ska för första gången i mitt liv göra en uppsättning till en riktig bal och sminka och så, och jag får ju bara hoppas på det bästa. Men det kommer säkerligen bli bra! Haha, nej nu lät det som att det inte kommer bli det , men det kommer faktiskt bli assnyggt! ;D

Eftersom det är så mycket som händer imorgon så kommer jag nog inte kunna uppdatera, men ni får hålla utkik på tisdag istället! För då lovar jag er bilder på emma och lite från hennes bal och så ! ;)

Ha det så bra så länge!

föresten, här får ni se vad jag ska ha på mig på min skolavslutning.. Inte så bra bild, men ni får se bättre på fredag! ;)



Puss&kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0