mycket härj och mvg

Hej! Idag har det varit nobelfestivalen på skolan vilket innebar massa spelningar och sånt i aulan tror jag. Jag var aldrig där tyvärr utan satt med mina brudar i cafeterian och härjade istället! Och härjade var det verkligen :O Körde sug och blås lite sådär fult och vi skrattade tills vi grät! Idag har jag även fått reda på att jag får MVG i slutbetyg i svenska A och att jag fick MVG på mitt matteprov, och det är jag jättenöjd med! För jävlar vad jag kämpade med det sista där i svenskan, så det var jag värd!

Kan ju även säga att jag har gjort så att både jag och Jocke har ont i halsen idag efter att jag öppnade balkongdörren inatt och sov med den öppen.. Inte så bra. Sen när jag diskade förut så lyckades jag på något sätt tappa perkulatorn (kaffekokaren) rakt på foten! Och då kom det inte allt för vackra ord ut munnen på mej :S Är fortfarande öm också, jävla klantarsel är jag! :)Det är snart dags för träning också! Och hoppas Jessica kommer med beskedet att vi fick komma och titta på vårshowen på jättesten imorn.. Jag, Jessica och Anna är ju lediga så då tänkte vi åka dit och titta..

Ha en bra dag! Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0